Followers

cuti SEMINGGU macam SEHARI



hye korang... CM lemah x bersemangat.... kenapa? betol nak tahu kenapa?
WHY? WHY? and WHY? sbbnya...cuti dah nak hbis...
biasa la...CM nie blaja x la pandai mana...cont. study pown kat ipts je...
kolej nie plak kedekut dengan cuti...wah!!! x nak blik hostel lg. nk cuti lg...
x puas lgi bercuti nie...CM pegi mana je cuti kali nie...
bdan x sihat....2 mggu CM terlantar  sakit...sakit apa?
demam selesema je...hahaha tu la padah...masa keja x pandai precaution kan diri...
kan diri dah skit...nie sbb gara2 madam CM...dia demam bagi kat CM plak...
dah la diri ini cepat mendapat penyakit...n susah untuk lega...
nie pown alhamdulillah sihat sikit...tu yang bleh berblog tu...hehehe

hmm ok...kembali kepada tajuk yang asal...esok CM dah fly back to KL...
fly la sangat...ingat skit CM oiii...mak mu beli tiket bas ja...hahhaa
merapu dah...besa la...kadang2 trgin gak nak naik flight nie...cuma sen x cukup ja...
g pown...CM blik Sungai Petani...mana ada lapangan terbang kat sini...
nak mendarat kat mana? atas bumbung CS ka? huhuhu

k la...CM ada keja nak wat...jap g klau sempat CM jenguk2...
CM akan kembali k....k daaa...muah salam sayang dari CM

XOXO



DAH BACA? APA TUNGGU LAGI..SILA BERIKAN KOMEN

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi mengomen...jika CM ada tersilap dan tersalah tulis itu adalah kesalahan dari diri CM yang baik itu semuanya datang dari NYA..