Followers

Cuti sehari tak cukup nak rehatkan diri


hye korang...sihat tak ari nie.. sini CM nak ngadu skit bleh x? boleh tak bleh still nak cita gak...dah berminggu-minggu kerahkan keringat berkerja untuk menolong orang2 di malaysia...akhirnya CM dapat gak cuti...n tido yang cukup...alhamdulillah...tapi...haaa...nmpak tapi tu...tak cukup la cuti sehari je...huhuhu..tak bersyukur betul CM nie...betol ark? hehe... biasa la... bukan slalu dapat cuti...nak gak cuti lama2...esok dah start keja balik...terima je la...nak wat macam mana...g pown tinggal 5 bulan je lagi sebelom habis study kan...hmmm k la..terima je kenyataan nie...

XOXO


DAH BACA? APA TUNGGU LAGI..SILA BERIKAN KOMEN

2 comments:

  1. kalau saya kerja cuti sehari pun tak puas hati jugak ^_^

    ReplyDelete
  2. sigadis purple: biasa la tu...kita bila dapat sesuatu tu x penah nak bersyukur...nk je lebih...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi mengomen...jika CM ada tersilap dan tersalah tulis itu adalah kesalahan dari diri CM yang baik itu semuanya datang dari NYA..