photo bismillahirrahmanirrahim_zpsefed6733.png

Followers

 photo home_zps0ed696f8.png  photo boss_zpsc9ea8e54.png  photo tips_zpsfb19c734.png  photo movie_zps5d424c62.png

Dugaan Dugaan Dugaan


hye korang. semua sihat ke? terasa nak kongsi cerita pulak kisah hidup diri CM nie yang penuh dengan macam2 liku-liku yang berpusing sana pusing sini. okeh. dah melalut. berpusing-pusing la sangatkan. nampak tak tajuk. agak-agak dugaan apa lah yang terjadi dekat diri CM ni ye? hmm. nak tahu ke? sini nak cita. tanggal 3 ari bulan 2. bermula dari jam 5.40 pagi. awal x? huhu sebenarnya masa tu CM tangah tunggu bas untuk pergi posting. so masa tunggu bas tu. ketua kelas CM la bagi pengumuman kena turun kolej ari nie. lepas balik dari posting. aduh. yang tu la yang paling malas sekali. haha. nampak sangat pemalas kat situ. dugaan ke tu? haha whatever!! dugaan kedua. sampai je dekat hospital yang CM posting tu. CM dapat 1 mesej dari seseorang. dari madam CM la. dia salah seorang Clinical Instructor kat kolej CM. mesej dia tu bertaip begini.

Good Morning Izati. Please call me after you get this message. i want to discuss with you regarding your reflective study.
haa. nampak kat situ. dugaan tu. dah kenapa plak dengan reflective study CM yang telah dibuat sebanyak 2 kali tu. penat la. x kan kena wat balik kut. hmm. dugaan ketiga plak balik dari posting CM g kolej. sampai kolej untuk ambil buku revision.  dah dapat buku tu. cepat2 la nak balik. alih2 dapat berita ada mock LJM plak. mock LJM tu macam test la untuk Lembaja Jururawat Malaysia. seriously???!!! terkejut CM masa tu. CM dah la x baca apa2 since posting nie. so terpaksa la amik juga. ok dugaan banyak x? ada lagi sebenarnya. tp cukup2 la tu. CM pening plak kepala bila fikir banyak sangat dugaan yang diterima untuk 3/2/2014 tu. CM whats app abg CM. cita pasal dugaan2 nie. biasa la. nak manja2. haha abg kandung okeh. jangan salah sangka. last2 dia kasi satu ayat nie. katanya dugaan sikit je. terima dugaan tu dengan aty yang ikhlas. doakan segala kemudahan dalam setiap kerja yang dibuat.





so ini lah ayat yang diberi oleh abg kesayanganku. terima kasih abg. adikmu ini sentiasa ingat doa nie. mak selalu suruh kita baca ayat nie setiap kali ditimpa kesusahan. so tu je la cita CM kali nie. huhu. k bai.

XOXO



DAH BACA? APA TUNGGU LAGI..SILA BERIKAN KOMEN

3 comments:

  1. TETAPKAN HATI SUPAYA TERUS KUAT ^_^

    ReplyDelete
  2. apa yg berlaku ada hikmahnya :) sabar ye

    ReplyDelete
  3. Syira Lokman: thnx nasihat tu...myra cuba sedaya upaya untuk ttp bersabar dalam menghadapi ujian darinya...

    AyuInsyirah: In Syaa Allah ayu..myra dah join...thnx jemput k...

    Munirah Rahman: In Syaa Allah Munirah...myra akan cuba bersabar selagi boleh...thnx sudi nasihat...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi mengomen...jika CM ada tersilap dan tersalah tulis itu adalah kesalahan dari diri CM yang baik itu semuanya datang dari NYA..