photo bismillahirrahmanirrahim_zpsefed6733.png

Followers

 photo home_zps0ed696f8.png  photo boss_zpsc9ea8e54.png  photo tips_zpsfb19c734.png  photo movie_zps5d424c62.png

10 ciri sahabat yang perlu kita hargai



Hai korang...hari nie adalah hari yg beruntung buat pembaca setia blog misz love & laughter nie...kenapa? haha sbb dah terlalu lama CM x online tau...dan dah tentu la x ada post2 yg baru...so...buat pembaca disyangi..hari nie CM nk kongsi sikit jenis ciri2 sahabat yang kita perlu hargai.

So..korang ada sahabat karib? sahabat baik? sahabat sebantal? ke sahabat yang suka bantai sahabat sendiri? haha yang tu kita x tau la kan...dalam dunie sekarang nie pelbagai jenis sahabat yang ada kan..termasuklah sahabat susah dan senang.

Cakap pasal sahabat susah dan senang nie...korang rasa ada lagi ke kat dunia nie? Ada? ke Tak Ada? Of course la masih ada..salah satunya CM la tu..haha ok angkat bakul sendiri dah...ok...dah melalut banyak dah nie...bosan pulak pembaca setia CM nanti...hahaha...dalam entry nie CM sertakan 10 ciri sahabat yang perlu kita hargai.. so kepada sesiapa yg punya sahabat dalam ciri2 yg CM bagi nanti...tolong la hargai dia ye...sbb kalau kita hilang dia x ke rugi?

  1. Sahabat-sahabat yang ceria dan menceriakan
  2. Sahabat yang memberi ketenangan
  3. Sahabat yang jujur
  4. Sahabat yang berfikiran positif
  5. Sahabat yang ikhlas
  6. Sahabat yang suka berbaik sangka
  7. Sahabat yang tidak suka mengata
  8. Sahabat yang baik tutur katanya
  9. Sahabat yang baik hatinya dan niatnya
  10. Sahabat yang menjadi pendengar yang baik
 Ehem3...agaka2 korang ada x tergolong dlm ciri2 nie? In Sya Allah.. ada..cuma x sesempurna kesemua ciri2 nie kan...tak pa...selagi kita boleh menjadi sahabat yang baik untuk sahabat kita..In Sya Allah semuanya akan diberkati...

XOXO


DAH BACA? APA TUNGGU LAGI..SILA BERIKAN KOMEN

2 comments:

  1. sem0ga kita antara sahabat terbaikk!

    ReplyDelete
  2. In Shaa Allah syira..semoga kita akan selalu menjadi sahabat yang terbaik... :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi mengomen...jika CM ada tersilap dan tersalah tulis itu adalah kesalahan dari diri CM yang baik itu semuanya datang dari NYA..